jueves, 18 de diciembre de 2014

Letra traducida: Really Love - D'Angelo (en español)



Really Love

When you call my name
When you love me gently
When you're walking near me
Doo doo wah I'm in really love with you,
I'm in really love with you

When you look at me
I open up instantly
I fall in love so quickly
Doo doo wah I'm in really love with you,
doo doo wah I'm in really love with you
I'm in really love with you

All night beside you I'd lay
I love you deep
when you come to my bed
Doo doo wah, I'm in really love with you
Ooh wah, I'm in really love with you

When you touch me there
When you make me tingle
When our nectars mingle
I'm in really love with you,
I'm in really love
I'm not an easy man,
to overstand, you feel me
But girl your patient with me
Doo doo wah, I'm in really love with you,
I'm in really love with you

All night I wish for you here
Lay your head beside my hip
Doo doo wah, I'm in really love with you
I'm in really love with you

Doo doo wah, I'm in really love with you

I'm in really love with you

Oh how I love the little things you do
I'm in really love with you

Verdadero Amor

Cuando dices mi nombre
Cuando me amas suavemente
Cuando caminas cerca de mí
Estoy en el verdadero amor contigo
Estoy en el verdadero amor contigo

Cuando tú me miras
Me abro de inmediato
Me enamoro tan rápido
Estoy en el verdadero amor contigo
Estoy en el verdadero amor contigo
Estoy en el verdadero amor contigo

Toda la noche junto a ti estaría
Te amo tan profundo
cuando vienes a mi cama
Estoy en el verdadero amor contigo
Estoy en el verdadero amor contigo

Cuando me tocas ahí
Cuando me haces estremecer
Cuando nuestros néctares se mezclan
Estoy en el verdadero amor contigo
Estoy en el verdadero amor
No es fácil,
de entender, tú me sientes
Pero chica, eres paciente conmigo
Estoy en el verdadero amor contigo
Estoy en el verdadero amor contigo

Deseo que estés aquí toda la noche
Descansa tu cabeza junto a mi cadera
Estoy en el verdadero amor contigo
Estoy en el verdadero amor contigo

Estoy en el verdadero amor contigo

Estoy en el verdadero amor contigo

Oh, adoro las pequeñas cosas que haces
Estoy en el verdadero amor contigo