martes, 19 de julio de 2016

Letra traducida: No Longer Slaves - Bethel Music (en español)



No Longer Slaves

[Verse 1]
You unravel me, with a melody
You surround me with a song
Of deliverance, from my enemies
Till all my fears are gone

[Chorus]
I'm no longer a slave to fear
I am a child of God
I'm no longer a slave to fear
I am a child of God

[Verse 2]
From my mothers womb
You have chosen me
Love has called my name
I've been born again, into your family
Your blood flows through my veins

[Chorus]
(x2)

[Interlude]
I am surrounded
By the arms of the Father
I am surrounded
By songs of deliverance
We've been liberated
From our bondage
We're the sons and the daughters
Let us sing our freedom

[Bridge]
You split the sea
So I could walk right through it
My fears were drowned in perfect love
You rescued me
and I will stand and sing
I am a child of God
(x2)

I am a Child of God
(x4)

[Chorus]



Ya No Esclavos

[Verso 1]
Tú me desenredas, con una melodía
Tú me rodeas con una canción
De salvación, de mis enemigos
Hasta que todos mis miedos desaparecen

[Coro]
Ya no soy un esclavo con miedo
Soy un hijo de Dios
Ya no soy un esclavo con miedo
Soy un hijo de Dios

[Verso 2]
Desde el vientre de mi madre
Me has elegido
El amor clamó mi nombre
He vuelto a nacer, en tu familia
Tu sangre fluye por mis venas

[Coro]
(x2)

[Interludio]
Estoy rodeado
Por los brazos del Padre
Estoy rodeado
Por canciones de redención
Hemos sido liberados
De nuestras ataduras
Somos los hijos y las hijas
Cantemos por nuestra libertad

[Puente]
Tú separaste las aguas
Para que yo pudiera atravesarlas
Mis miedos se ahogaron en un amor perfecto
Tú me salvaste
Y yo me mantendré en pie y cantaré
Soy un hijo de Dios
(x2)

Soy un hijo de Dios
(x4)

[Coro]