jueves, 18 de diciembre de 2014

Letra traducida: Get On Your Knees - Nicki Minaj (en español)



Get On Your Knees

Get on your knees,
get on your knees,
get on your knees
Baby, just get on your knees
Say pretty please,
say pretty please,
say pretty please
Baby just say pretty please

I'll be back at 11,
you just act like a peasant
Got a bow on my panties
because my ass is a present
Yeah it's gooder than Meagan,
you look good when you're beggin'
I'll be laughing when you beggin' me
to just put the head in
Let me sit on your face, it's okay,
you can play with it
When i'm bouncin' the chill out
and don't you make a mistake with it
Let me see what you're workin' with,
If you're ridin', I'm murkin' it
Slow grindin', I'm twerkin' it, yeah
I bagged him, I Birkin'd it

I don't need a dozen roses
You ain't gotta wine and dine, no
I don't need a pretty poet
Oooh, gettin' all emotional
You gotta beg for it, beg for it
I wanna see you lookin' up
Baby I'ma need you to beg for it

Get on your knees,
get on your knees,
get on your knees
Baby, just get on your knees
Say pretty please,
say pretty please,
say pretty please
Baby just say pretty please

Gimme brain,
assume the position
Make me way smarter
like you was a magician
Paid my dues and tuition,
it's good for your nutrition
Good head like a beautician,
got me twitchin',
finish your mission
You make me cum down,
make it run down
I'ma need you to give these other dudes
the run down
You got that legendary,
this shit is freak, scary
Got me seein' them fireworks,
I'm on my Katy Perry

I don't need a dozen roses
You ain't gotta wine and dine, no
I don't need a pretty poet
Oooh, gettin' all emotional
You gotta beg for it, beg for it
I wanna see you lookin' up
Baby I'ma need you to beg for it

Cause we are just animals
Baby it's primal
I want you on all fours
And before I let you walk,
you gotta show me how you crawl
If you want it all
It's non negotiable
So do as I say
If you wanna get the job,
you better know who's the boss

I don't need a dozen roses
You ain't gotta wine and dine, no
I don't need a pretty poet
Oooh, gettin' all emotional
You gotta beg for it, beg for it
I wanna see you lookin' up
Baby I'ma need you to beg for it

Get on your knees,
get on your knees,
get on your knees
Baby, just get on your knees
Say pretty please,
say pretty please,
say pretty please
Baby just say pretty please

Ponte De Rodillas

Ponte de rodillas,
ponte de rodillas,
ponte de rodillas
Nene, solo ponte de rodillas
Di por favorcito,
di por favorcito,
di por favorcito
Nene, solo di por favorcito

Volveré a las 11,
actúas como un palurdo
Tengo una cinta en mis panties
porque mi trasero es un regalo
Sí, es mejor que el de Meagan,
te ves bien cuando ruegas
Me reiré cuando me estés rogando
por solo poner la punta
Déjame sentarme en tu cara, está bien,
puedes jugar con él
Cuando esté saltando
y no cometas un error con él
Veamos con lo que estás trabajando
Si estás arriba, lo estoy matando
Sobando lento, lo estoy rozando, sí
Se lo di todo

No necesito una docena de rosas
Tampoco vino y cena, no
No necesito un lindo poeta
Oh, me vuelvo emocional
Tienes que rogar por él, rogar por él
Quiero verte mirando hacia ariba
Nene, necesitaré que ruegues por él

Ponte de rodillas,
ponte de rodillas,
ponte de rodillas
Nene, solo ponte de rodillas
Di por favorcito,
di por favorcito,
di por favorcito
Nene, solo di por favorcito

Dame sexo oral,
asume la posición
Hazme más inteligente
como si fueras un mago
Pagué mis deudas y tuición
es bueno para tu nutrición
Linda cabeza como una belleza,
me tienes estremeciendo,
termina tu misión
Me haces venirme,
haz que chorree
Necesitaré que a estos otros tipos
les des el resumen
Eres legendario,
esta mierda es rara, da miedo
Me tienes viendo fuegos artificiales
Me volví Katy Perry

No necesito una docena de rosas
Tampoco vino y cena, no
No necesito un lindo poeta
Oh, me vuelvo emocional
Tienes que rogar por él, rogar por él
Quiero verte mirando hacia ariba
Nene, necesitaré que ruegues por él

Porque solo somos animales
Nene, es primitivo
Te quiero en cuatro patas
Y antes de dejarte caminar
me debes mostrar cómo te arrastras
Si lo quieres todo
No es negociable
Así que haz lo que digo
Si quieres el empleo,
más te vale saber quién manda

No necesito una docena de rosas
Tampoco vino y cena, no
No necesito un lindo poeta
Oh, me vuelvo emocional
Tienes que rogar por él, rogar por él
Quiero verte mirando hacia ariba
Nene, necesitaré que ruegues por él

Ponte de rodillas,
ponte de rodillas,
ponte de rodillas
Nene, solo ponte de rodillas
Di por favorcito,
di por favorcito,
di por favorcito
Nene, solo di por favorcito